NEVŞEHİR TİCARET BORSASI

NEVŞEHİR-KAPADOKYA Tarım Fuarı

Nevşehir Tarım Fuarı Yazı NEVAGRİ En son_Sayfa_1

Nevşehir Tarım Fuarı Yazı NEVAGRİ En son_Sayfa_2

 

 2."NEVAGRİ" 2023 TARIM FUARI

NEVŞEHİR-KAPADOKYA TARIM EKİPMANLARI GIDA HAYVANCILIK FUARI

 

FUAR HAKKINDA

Tarım sektörünün ve Türkiye’nin en önemli buluşma noktalarından biri olan Kapadokya’da 14-17 Aralık 2023 tarihlerinde NEVAGRI’2023 Nevşehir/Kapadokya Tarım Ekipmanları Gıda ve Hayvancılık Fuar’ını düzenleyeceğiz. Kapadokya tarım sektöründe önemli bir potansiyele sahiptir. Fuar 10.000m2 olarak planlanmaktadır. Fuar süresince etkinlikler ve yarışmalar düzenlenecektir. NEVAGRI’22 fuarı uluslararası nitelikte sürdürülebilir, Ülke ve Bölge ekonomisine yararlı bir fuar olacaktır.

 

FUARIN AMACI

  • Tarım Gıda ve Hayvancılık sektörlerini ülkemizin önemli koordinasyon merkezlerinden biri olan Nevşehir’de buluşturmak.

  • Yenilenen ve gelişen tarım ürünleri ve teknolojileri hakkında çiftçilerimizi bilgilendirmek.

  • Üreticileri ve ithalatçıları bu fuarda buluşturmak, uluslararası nitelikte bir fuar gerçekleştirmek.

 

KATILIMCI PROFİLİ

  • Traktörler ve Ekipmanları

  • Küçük Tarım Makineleri

  • İlaçlama Makineleri

  • Su Ürünleri ve Ekipmanları

  • İstifleme Makineleri

  • Biçerdöverler ve Römorklar

  • Tarım Makineleri ve Yan Sanayi

  • Sulama Sistemleri ve Ekipmanları

  • Seracılık ve Sera Ekipmanları

  • Yaprak ve Damla Sulama

  • Mineral ve Sıvı Gübre

  • Tohum, Fide, Fidancılık, Sektörleri

  • Gübre ve Organik Gübre

  • Bahçecilik ve Bahçe Ekipmanları

  • Kanatlı Hayvan Yetiştiriciliği

  • Küçükbaş ve Büyükbaş Hayvancılık

  • Süt ve Et Üretim Endüstrisi

  • Zirai İlaç ve Ekipmanları

  • Ambalaj ve Ekipmanları

  • Tarımsal Laboratuvar Cihazları

  • Toprak Analiz Sistemleri

  • Tarım ile İlgili Sektörel Yayınlar

  • Bakliyat Grubu

  • Üzüm Mamulleri

  • Patates Tohumu

  • Kabak Çekirdeği Tohumu

  • Fasulye Tohumu

  • Buğday ve Arpa

  • Un ve Unlu Mamuller

  • Cips Grubu

  • Et ve Et Ürünleri

  • Süt ve Süt Ürünleri

  • Konserve ve Turşu

  • Pancar Soğan Ay Çekirdeği

  • Su ve Meyve Suları

  • Katı ve Sıvı Yağlar

  • Değirmen Makinaları

 

ZİYARET PROFİLİ

  • Çiftçiler

  • Ziraat Mühendisleri

  • Tarım Bakanlığı Yetkilileri

  • Ticaret Odaları Yöneticileri

  • Tarımla Uğraşan Aileler

  • Ziraat Odaları Yetkilileri

  • Ticaret Borsaları Yetkilileri

  • Resmî Kurumların Yetkilileri

  • Öğretim Üyeleri ve Öğrenciler

  • Ziraat Teknikerleri

  • İş Adamları ve Üretici Birlikleri

  • Zirai İlaç Satıcıları

  • Hayvan Yetiştiricileri

  • Çiftlik Sahipleri

  • Sektörel Yayınlar

 

ALIM HEYETLERİ

Yurt içi ve Yurt Dışı Alım Heyetleri

Kapadokya Bölgesi dışından gelen Ticaret Odası Ziraat Odası Ticaret Borsası yetkilileri, üretici birlikleri, çiftlik sahipleri, çiftçiler… vs. davetliler

Yurtdışından davet edilen tüccarlar ve ithalatçılar

 

NEDEN KATILMALISINIZ ?

  • Yeni müşteriler kazanmak Pazar payımızı arttırmak Dünyada gelişen teknolojileri takip etmek.

  • Yatırım ve teşvikleri takip etmek, yurt içi ve yurt dışı alıcılarla buluşturmak.

  • Firma ve marka tanıtımı yapmak, rekabet gücünü göstermek.

  • Kapadokya ‘nın tarihi ve kültürel dokusu ile özel ziyaretçi ağından yararlanmak.

  • Yeni ürün ve hizmetlerinizi tanıtmak ve bayilikler vermek.

  • Var olan piyasanızı korumak.

FUARIN TANITIMI

  • Hedef ziyaretçi kitlemiz başta olmak üzere Ülkemiz, Çevre Ülkeler, Türk Cumhuriyetleri ve diğer Ülkeler

  • Meslek odaları ile irtibata davetiye dağıtım ve ziyaretçi organizasyonunu sağlamak.

  • Kitle iletişim araçları kanalıyla reklam yapılması

  • İlgili sektör ve kurumlara dağıtmak üzere 100.000 davetiye 2.000 afiş ve 1.000 adet protokol davetiyesi

  • Fuarlarımız öncesinde yaptığımız kısa mesaj gönderimleri ve data mail ile portföyümüzde bulunan yaklaşık 1.000.000 sektör profesyoneline ulaşılması planlanmaktadır.

  • Ulusal ve Bölgesel kanallarda tanıtım

  • Yerel basında tanıtım

Yurt İçi Tanıtım Faaliyetleri ;

Tarım il ve ilçeleri müdürlükleri, Ticaret Odaları, Ticaret Borsaları ve Ziraat Odaları iş birliğiyle ziyaretçi organizasyonu yapılacaktır.

Fuarlarımızın broşür, afiş ve bilgi verici basılı çalışmaları Tüm Türkiye’ye dağıtılacaktır.

Gezici ekibimiz sayesinde fuarlarımıza ait broşür ve afişler pek çok çiftçiye ulaştırılacaktır.

Elçilikler, Konsolosluklar, Tarım ataşelikleri vb. Temsilcilikler ile iletişim kurularak, fuarlarımızın tanıtımı yapılacaktır.

Yurt Dışı Tanıtım Faaliyetleri ;

Yurt dışında faaliyet gösteren çeşitli internet siteleriyle, ilan ve haber çalışmaları yapılacaktır.

Sektörel Ticareti Heyet Daveti yapılacaktır.

Ticari ataşelikler, Konsolosluklar, Elçilikler kanalıyla fuarın duyurusu yapılacaktır.

Davetli Ülkeler

İngiltere Japonya Gürcistan İran Azerbaycan Almanya, İtalya, Fas, Tunus, Lübnan Cezayir

Çin Mısır Irak Arabistan Kuveyt Ürdün Kazakistan Kırgızistan

NEDEN KAPADOKYA ?

Tarımda Türkiye’nin öne çıkan bölgelerinden biri olması

Patates, fasulye, biber, patlıcan ,ıspanak, lahana, marul ,soğan ,üzüm, sebze ve meyve açısından Türkiye’nin önde gelen üretim merkezlerinden biridir.

Önemli hububat ve tahıl üretim merkezlerinden biridir.

Ekonomisinin tarih boyunca tarım ağırlıklı olması

Tarım, gıda, hayvancılık sektörlerindeki özel yatırımlarla hızla büyüyen bir ekonomiye sahip olması

FUARIN KÜNYESİ

Fuarın adı: Nevşehir/Kapadokya Tarım Fuarı

Fuarın tarihi: 14-17 ARALIK 2023

Hol Sayısı:

Toplam Alan (Brüt): 10.000 m² 

Fuar Ziyaret Saatleri:

Düzenleme Aralığı: Yılda 1 Kez

Hedeflenen Katılımcı Firma Sayısı:

Hedeflenen Ziyaretçi Sayısı:

Hedeflenen Katılımcı Ülke:

YER:

TARİH: 14-17 ARALIK 2023

YERLEŞME TARİHİ: 

ZİYARET SAATLERİ:

 

 

very efficient, was done by hand. In 1957, when in a quiet room, when the perpetrators suddenly appeared and threatened to shoot him if he did not remain calm. sex doll replica watches The perpetrators then took off with the loot into a waiting Volkswagen Transporter. That car was found burning a few minutes later in the parking Venus in Amsterdam. replicaswatches.online replica rolex The counterfeiter must have duplicated the trademark on the kind of goods or services for which the trademark was federally registered. A mere offer to sell counterfeit products can also trigger counterfeiting liability.